Assalamualaikum !Welcome to my blog :) Nurul Adnie Alaika tuan rumahnya ;) Hope suka bace ! baii .alapchiuu !

I got feverrrrrrrrrrrr and Brrrrrrrrrr Hang :/

Errr ,harinie serius demam teruk . Nak bangun pun payah . Kepala pening , mata bengkak ,batuk . Fuhhhh lengkap package semua nya . Balik dari hang semalam pun rase nak pitam jer . Serius badan terus panas . Hmmm , cakap pasal hang , hang semalam tak bestttttttt ! :( GADUH dengan si dia . Gaduh tuh pun salah aku jugak . Aku buat hal . Maaff . Serious aku menyesal buat kau centu . Kau excited semua nak jumpa aku , but akhirnya AKU SPOILKAN dengan perangai aku yang yang macam bodoh . Semalam kita gaduh teruk kan ? Tuhan jer tahu ape aku rase semalam . Sedih sangat sangat bila gaduh centu . Aku mintak MAAF ,perangai aku buat kau kecewa . Sampai sekarang aku rase diri aku bodoh sangat buat kau centu . Serious aku takut bila kau cakap kau nak berubah . Time tuh airmata aku terus keluar . Aku takut sangatttttttt kalau kau berubah weh :'( Aku terima semalam kau marah aku . Kau buat aku sedar semua ape salah aku . Thanks . Tapi , bila dah slowtalk ,dua dua dah cool . Kita okayy malam tadi jugak . Aku tak sanggup nak gaduh lama lama dengan kau . Serius aku tak boleh kau takde . Hmm walaupun aku buat kau kecewa tapi kau still care pasal aku . Kau call aku  ,text aku . Kau habis kan kredit kau untuk aku . Sumpah kau buat aku tak nak hilang kau :') Besar pergorbanan yang kau buat untuk aku . Aku jer yang tak nampak . Maaf jabbar . Aku mintak maaf buat kau sedih lagi . Aku tahu payah kau nak terima suma tuhh pasal hal semalam kan ? Sokayy aku paham :') Kau ambik lah mase kau untuk kau okayy . Lepas nih aku kena paham kalo kau lain pun maybe punce dari nih . aku tahu kau kecewa sangat sangat sebab perangai aku semalam . Kalo boleh aku nak sangat hubungan kita macam dulu . Happy ,gelak-2 ,kalo gaduh pun takdelah sampai mcmni . Tapi boleh ke ? Hmmm . Hati kau pun mesti dah lain kan dengan aku ? Hm maybe . Takpe pape pun yang terjadi aku kena accept ,nih suma salah aku ,punca dari aku :') HMM ,SERIOUSLY SORRY SAYANG . CINTA AKU ,SAYANG AKU TAK PERNAH BERRUBAH WALAU MACAM MANE PUN KAU MARAH AKU TERUK TERUK  SEKALI PUN ,SAYANG TUH TAK PERNAH KURANG KALO KAU NAK TAHU :') KAU CAKAP KAU TAK SANGGUP TENGOK AKU KENA MARAH SEBAB TUH KAU PIKIR KAU NAK LEPASKAN AKU . TAPI KAU TAHU TAK KALO KAU LEPASKAN AKU SAKIT ,PERIT HATI AKU LAGI TERUK DARIPADA KAU MARAH AKU TU :') Once again Sorry <3 Iloveyouu :')
Thankss reading (: